مذاکره کاگاوا با منچستر يونايتد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:55 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم ژاپني بوروسيا دورتموند به انگليس سفر کرده و با فرگوسن براي پيوستن به منچستر يونايتد مذاکره کرده است.


 

مدير برنامه‌هاي شينجي کاگاوا هافبک تهاجمي باشگاه بوروسيا دورتموند آلمان اعلام کرد که اين بازيکن در حال حاضر در انگليس حضور دارد و با سر الکس فرگوسن سرمربي منچستر يونايتد براي پيوستن به اين باشگاه مذاکره کرده است.



قرارداد اين بازيکن در سال 2013 به پايان مي‌رسد اما ميشاييل زورک مدير ورزشي باشگاه دورتموند اعلام کرده بود که اين بازيکن 23 ساله درخواست تمديد قراردادش را رد کرده و قصد دارد در تابستان امسال از اين تيم آلماني جدا شود.



پيش از اين شايعاتي درباره تمايل منچستر يونايتد به جذب اين بازيکن مطرح شده بود و توماس کروت مدير برنامه‌هاي کاگاوا در گفتگو با سايت گل اين خبر را تاييد کرد. وي همچنين به نشريه کيکر آلمان گفت که اين بازيکن ژاپني تمايل زيادي براي پيوستن به منچستر يونايتد دارد و اين باشگاه انگليسي نيز به کاگاوا علاقه‌مند است.



در عين حال مدير ورزشي باشگاه دورتموند نيز اعلام کرد که اين باشگاه حاضر است با دريافت 15 ميليون يورو، يک سال باقي‌مانده از قرارداد کاگاوا را فسخ کند تا اين بازيکن بتواند به ساير تيم‌ها بپيوندد.



شايعه انتقال کاگاوا به منچستر يونايتد پس از آن جدي شد که فرگوسن ديدار نهايي جام حذفي آلمان بين دو تيم بوروسيا دورتموند و بايرن مونيخ را از نزديک تماشا کرد. گفته مي‌شود دليل حضور فرگوسن در آلمان، زير نظر گرفتن بازي هافبک ژاپني دورتموند بوده است.



کاگاوا در فصل جاري 42 بار براي دورتموند به ميدان رفت و با 17 گل و 13 پاس گل نقش عمده‌اي در دو قهرماني اين باشگاه در بوندسليگا و جام حذفي آلمان داشت.



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 2606
بازدید کل : 44663
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1